همشهری آنلاین: کمیته اقشار جبهه پیشرفت و عدالت ضمن تبریک روز فرخنده کار و کارگر و با مدد از ارواح قدسی شهدای سرافراز کارگری همگان را به رعایت دقیق و اکید الزامات یادشده برای تحقق کامل اهداف سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی و کارگران شریف کشور را به جهادی دوباره فرا می‌خواند.

کمیته اقشار جبهه پیشرفت و عدالت در این بیانیه آورده است: روز جهانی کار و کارگر در بلندای تاریخ این سرزمین یادآور مجاهدت‌ها و تلاش خستگی ناپذیر بزرگ مردان و زنان کارگری است که ققنوس‌وار خود را به لهیب آتش خدمت به نظام و جامعه نواخته و با درکی متعالی از فرامین الهی در توصیه مؤمنان به عمل صالح، آبادانی و توسعه و پیشرفت روزافزون میهن عزیز را سرلوحه اقدامات خود دانسته‌اند.

اینک و در گرامی‌داشت روز کارگر سال 1391 که به مدد فرمان رهبر فرزانه انقلاب بدرستی عنوان حمایت از کار و سرمایه ایرانی نیز یافته است بی‌تردید عموم کارگران خدوم و پرتلاش کشور با شناختی عمیق از شرایط روز بار دیگر و در لبیکی مجدد به خواسته ایشان بدنبال خلق افتخاری جدید در عرصه کار و تولید ملی با ارتقاء و بهبود شاخص‌ها و معیارهای بهره‌وری در بازار کسب و کار و در سطوح ملی و بین‌المللی برخواهند آمد.

این همت و بینش عمیق البته نیازمند همیاری و همدلی آحاد ملّت و بویژه کلیه مسؤولین و متولیان نظام می‌باشد. باید توجه داشت که توقع بذل هرگونه ایثار و از خود گذشتگی توسط نیروی کار کشور در این مسیر لزوماً نیازمند بسط و توسعه گفتمان عدالت اجتماعی، رفع انواع تبعیض، حفظ توان و قدرت خرید و معیشت خانوار، ‌ایجاد امنیت شغلی پایدار، ارائه خدمات و حمایت‌های کامل تأمین اجتماعی با الگو قراردادن مبانی و مدل‌های تحقق مؤلفه «کار شایسته» بموجب برنامه‌های توسعه کشور و نیز سند چشم‌انداز ایران 1404 خواهد بود.

دین مبین اسلام نیز که با ارج نهادن به تلاش و تکاپوی مؤمنان برای سازندگی و آبادانی، ارزش کار آنان را تا سر حد جهاد در راه خدا بالا می‌برد در این مسیر حفظ و صیانت از کرامت والای انسانی را شرطی غیرقابل تغییر و تبدیل قلمداد می‌نماید.

کد خبر 168486
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز